Druk op ENTER om te zoeken of ESC om te sluiten

Ontmoet onze ondersteuningscoördinatoren

Mijn naam zijn Isa Kuipers, je komt mij tegen op het ondersteuningskantoor. Elke leerling kan bij mij binnenlopen voor een luisterend oor, vraag of een praatje.

Op onze school bieden we huiswerkbegeleiding, studiehulp of bijvoorbeeld trainingen in sociale vaardigheden. Mocht het nodig zijn dan hebben wij trainingen voor faalangstreductie, rouwverwerking en motivatie- en concentratieproblemen.
Ook hebben we jongerencoaches, zij begeleiden jou en bieden een luisterend oor.

Goed in je vel

We helpen iedereen, niet alleen als je extra ondersteuning nodig hebt. Wij vinden het belangrijk dat je goed in je vel zit. Goed in je vel zitten en met plezier naar school gaan zijn belangrijke factoren om fijn door je schooltijd heen te komen. Hier op school krijg je alle ruimte om de beste versie van jezelf te worden.

Mijn advies voor ouders

Wees bij je schoolkeuze vooral eerlijk. Kijk naar wat je kind nodig heeft en welke school daarbij past. Bespreek eventueel met ons de ondersteuningsbehoefte, zodat we samen een passend plan kunnen maken wat bijdraagt aan de schooltijd van je zoon of dochter.

Stel nu al een vraag

Als een leerling naar onze school komt en begeleiding nodig heeft dan vinden we het fijn om dat op tijd te horen.
We kunnen dan met elkaar een passend plan maken. Heb je vragen over begeleiding, mail dan samen met je ouder(s)/verzorger(s) om een (bel)afspraak te maken.

Stuur je mail naar ikuipers@stedelijkcollege.nl.